sobota 3. května 2014

Blýská se na lepší šaty

Ty minulé byla jen taková rozcvička, teď bych chtěla udělat trochu víc elegantní a vypasované šaty. Střih jsem si koupila online na www.simplicity.com. Musela jsem si ho vytisknout na A4, pak těch všech cca 40 listů k sobě slepit izolepou a překreslit si na další papír svoji velikost. Příště si raději koupím nějaký papírový střih, za tu práci s tím to nestojí :)
Látku jsem si vybrala lněnou s vyšívanou aplikací. Byla jsem v obchodě asi hodinu a prostě jsem nebyla schopná si tam vybrat něco k původně zvolenému střihu. Tahle byla snad jediná, která se mi tam líbila. Proč se dělají ty kilometry umělých zvláštně flekatých materiálů? Nosí to někdo? Jaké drogy bere designér potisků?


Nově vybraný střih je ten vpravo dole (A). K tomu původnímu jsem látku nevybrala, ale třeba na něj taky někdy dojde.

Na tomto nákresu jsou to ty šaty vlevo nahoře.

Žádné komentáře:

Okomentovat