středa 20. srpna 2014

První díl projektu Podprsenka :)

Dala jsem na radu sew-along tutorialu ze stránek http://clothhabit.com a koupila jsem si střih na podprsenku Elan 645.
  • není totiž vycpaná, takže tělo dýchá
  • střih si sice nemůžu stahnout a putuje ke mně až z USA, ale budu ho mít v několika velikostech a rovnou vcelku na papíře
  •  spousta švadlenek z různých koutů světa už tento typ podprsenky šila a na internetu je velké množství fotopostupů
  • pro začátek mi přijde dostatečně "user friendly" jako odrazový můstek pro další pokusy

A co budu potřebovat za materiál? Takový nákupní seznam :)
  • 35 cm nějaké pružné látky
  • 20 cm látky na podložení vrchního materiálu (ta se bude dotýkat těla, takže něco příjemného)
  • 2 kostice
  • 70 cm tunýlku na kostice
  • 70 cm širší gumičky z jedné strany "plyšové"
  • 70 cm tenčí gumičky na okraj z jedné strany "plyšové"
  • 70 cm pružné krajky na košíček podprsenky, šířka cca 15 cm (to mi přijde nějak moc, ale je to v seznamu :)))
  • podprsenkové zapínáný šířky cca 6 cm
  • 2 páry nastavitelných ramínek, nebo ramínkovou metráž a plastové přezky
Seznam vyzkouším a později evektuelně upravím :) Nejraději bych si koupila nějaký "sewing-kit", naprosto mě uchvátil tento:

https://www.etsy.com/shop/merckwaerdigh?ref=l2-shopheader-name

Jenže i s poštovným vyjde asi na 500 Kč a to mi přijde trochu drahá sranda na to, že je to můj první pokus o spodní prádlo :)

Takže než mi dorazí střih parníkem přes celý oceán, pokusím se sehnat veškeré součásti budoucí podprsenky. Krom toho jsem si dnes koupila tuhle krásku u Mráze.


Byla ve slevě jako zbytek z role a je to jen 90 x 110 cm, takže z toho bude něco drobného.



2 komentáře:

  1. Těším se na podprsenkové pokračování :). Nová látka je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  2. také se těším na pokračování :)

    OdpovědětVymazat