sobota 13. září 2014

Burda speciál 1/2014

Tohle speciální vydání Burdy jsem zahlídla na internetu a hned jsem ho musela mít :) Každý model je na několika stránkách rozepsaný, postup nakreslený, nejedná se o žádné složité kreace, což přesně potřebuji. V běžném vydání Burdy je takto podrobně přiblížený jeden model, ostatní jsou jen stručně popsány, na to abych měla věšteckou kouli, co tím chtěl autor říci ;)


Podle fotky titulky na internetu jsem jen matně tušila, co se dá v tomto speciálu najít, tak pro případné zájemce rozepisuji:
  • pouzdrové šaty alá 60. léta
  • bílá halenka (se zadním dílem delším, ale dá se upravit na klasickou)
  • minisukně (ozvláštněná o šikmou "klopu", ale ta se dá vynechat)
  • kalhoty (v pase na zavazování tzn. letní kalhoty či tepláky)
  • žabičkovaný top
  • šortky
  • tylová sukně
  • tričko s dlouhým rukávem
  • minišaty s netopýřími rukávy
  • overal
  • dlouhý top
  • šaty
  • harémové kalhoty
  • šaty áčkového střihu
  • sáčko


Zatím mám chuť se pustit do té halenky, přijde mi tak nějak příjemně klasická, v kombinaci s nějakou pěknou látkou by to mohl být praktický kousek oblečení :)

11 komentářů:

  1. To vypadá dost dobře, díky za tip na investici :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, takových věcí pro začátečníky s podrobným popisem moc není :) tak jsem za to ráda :)

      Vymazat
  2. Nikde tu burdu nemuzu sehnat. Nema nekdo zajem ji prodat? :

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já jsem si normálně napsala sem http://www.burda.cz/portrety/burda__specialy/5454/burda__specialy_e066_skola_siti.html a oni mi ji poslali poštou, zaplatila jsem ji předem.
      Markéta

      Vymazat
    2. Ahoj, no prave jsem ji taky zkousela objednat, ale dostala jsem odpoved "Dobrý den,
      omlouváme se, ale časopis Burda speciál – Škola šití je definitivně vyčerpán a již nebude.
      Platba bude vrácena zpět na Váš BÚ." Proto se pokousim ji sehnat jinde :(

      Vymazat
    3. aha, tak jestli to už nemají, tak jedině někoho překecat, aby to prodal, nebo nějaké šicí fŕum, že by se toho někdo zbavoval, já si tu svoji ještě s dovolením nechám :) pokud jsi z Prahy, můžu půjčit :)

      Vymazat
    4. prave o to se pokousim :( zatim bez uspechu... kazdopadne, byla bych uplne nejvic rada, kdybych si ji mohla pujcit :) jsem z prahy, takze kdyby ti to nevadilo, tak bych si tu burdu moc rada tak na 2-3 tydny max pujcila

      koukala jsem, ze ji maji na pujceni v prazske mestske knihovne, ale furt je obsazena a jeste jsem ji teda nasla v knihovne v Olomouci, ale to uz je dost dalka cestovat kvuli pujceni casopisu :)

      Vymazat
    5. To by šlo, kdybys měla něco na půjčení pro mě, tak by to bylo ideální, třeba nějakou novější burdu, napiš na mmmarinka zavináč seznam cz a domluvíme se :)

      Vymazat
    6. Dobrý den, bylo by možné si časopis od Vás půjčit či odkoupit? děkuji

      Vymazat
    7. Dobrý den, napište mi na mmmarinka zavináč seznam tečka cz a domluvíme se :)

      Vymazat
  3. Dobrý den, neprodal či aspoň nepůjčil by prosím někdo tuto Burdu? děkuji

    OdpovědětVymazat