pátek 12. září 2014

Třetí díl projektu Podprsenka

Trochu mi trvalo, než jsem se konečně pustila do šití. A jak už to tak bývá, chvíli šiju, chvíli pářu :) Když něco šiju poprvé, je to vždycky tak. Dokud si člověk postup neosahá, těžko se mu něco povede.


Moje dílo vypadá zatím takhle :)




Zatím proběhlo následující: sešila jsem díly košíčku, sešila jsem díly pásu, košíčky všila do pásu a našila spodní obvodovou gumu.

Zkoumala jsem svoji koupenou podprsenku a "šičkám z Číny" to jde nějak lépe ;) Všechno přesně a krásně sedí, navazuje, je začištěné.Možná to znáte, když si občas říkáte, na tom nemůže být nic složitého, ale ONO TO VLASTNĚ SLOŽITÉ JE, na což většinou záhy přijdete. Asi jako když baletka předvádí piruety s takovou lehkostí, že nabudete pocitu, že to zvládnete taky, a pak se jednou otočíte a plácnete sebou na zem :)
Momentálně by pro mě bylo zadostiučiněním, kdyby se dokončená podprsenka dala nosit.

Žádné komentáře:

Okomentovat