sobota 8. listopadu 2014

Čtvrtý díl projektu Podprsenka - finále

Jak jednou něco odložím, těžko se k tomu vracím. Ale přemluvila jsem se a podprsenku konečně dokončila. Šila jsem a párala, šila a dvakrát párala :) Ale nevzdala jsem se a je to tu, dílo je hotovo :)

Na druhý pokus jsem všila tunýlek na kostice a okraje podprsenky začistila ozdobnou gumičkou jako jsem to dělala u spodního lemu. Kostice se do podprsenky vkládají až na závěr a směrem ze středu, takže tam je potřeba nechat tunýlek otevřený (ano, i toto jsem si na vlastní kůži ověřila :)))

Ramínka jsem ušila ze stejné gumičky, která je našitá na okrajích, a z plastových podprsenkových komponentů.

Ramínka jsem pak přepevnila na košíček podprsenky (pomocí plastového kroužku) a přišila vzadu na pás.

Na závěr už jsem jen přišila zapínání s háčky, vložila kostice a oba tunýlky uzavřela.




Podprsenka mi sedí, což je dobré. I tak jsem si ale udělala pro příště pár poznámek, protože na této beta verzi je určitě co zlepšovat :)



A předsevzetí nakonec, při jiné barevnosti než je bílá a černá je skoro nemožné barvy sladit, protože v galanteriích mají dost omezený výběr komponentů, proto příště sáhnu po černé a budu mít o starost méně :)

Žádné komentáře:

Okomentovat