úterý 16. prosince 2014

Peeper Keeper balzám na oči

Mám ráda přírodní kosmetiku, ale nejvíce tu opravdu přírodní, ne tu, která je přírodní jen naoko. Nejvíc mě potěší, když jsou všechny složky kosmetiky srozumitelné. Myslím i bez diplomu z Vysoké školy chemicko technologické :)
Zázračný kelímek je pojem, který je u nás dost oblíbený, ale když se kouknete na složení toho „zázraku“ (od nejmenované firmy), vyskočí na vás: PETROLATUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CERA ALBA, PARAFFIN, ACETYLATED LANOLIN, CETYL ALCOHOL, TOCOPHERYL ACETATE, PROPYLPARABEN, z čehož se mi docela ježí chlupy.
Naštěstí existují i jiné možnosti, já si nedávno objednala z iHerb.com takovou nenápadně vyhlížející mastičku s motivem včelky a odteď je tento krém mým „zázračným kelímkem“!

fotka je z http://www.beenaturals.com/


Jmenuje se Queen Bee Peeper Keeper Eye Balm a má následující složení: Olive oil, jojoba oil, unbleached beeswax, sunflower oil, avocado oil, sesame oil, carrot seed oil, meadowfoam seed oil, shea oil, tocopheryl acetate (Vitamin E), coconut oil and oat oil. Už vidíte ten rozdíl?
Kelímek stál necelých 8 dolarů, ale dle konzistence odhaduju, že mi vystačí opravdu hodně dlouho. Zatím ho používám na oči a je moc příjemný, vůbec mě nedráždí a krásně a jemně voní.

PS: Pokud na iHerb nakoupíte do určité hmotnosti obsahu, vyjde vás poštovné pouze na 4 dolary, ale musíte počítat, že balíček k vám poputuje cca měsíc.

Žádné komentáře:

Okomentovat