neděle 3. září 2017

Jak se zbavit much v bytě


Mám pro vás jeden zaručený a osvědčený tip, jak se zbavit těch otravných stvoření, které vám posedávání po všech věcech a zanechávají na nich „bobky“, popřípadě drze sedají rovnou na vás.

Já to dělám takhle:

Když si všimnu, že mám mouchy v jedné menší místnosti s oknem (u mě je to třeba koupelna), zavřu dveře a pustím se do akce! Otevřu okno dokořán a zvolám „Tak holky a jde se ven!“.
Ne vždy na to ale mouchy reagují. Proto je pomocí pohybů rukou směruju k otevřenému oknu. To občas ještě doprovázím hláškami typu „To je ale venku krásně!“ nebo „Dnes se opravdu vyčasilo!“. Pokud se mi povede některou mouchu dostat z prostoru bytu, musím rychle zareagovat, protože mouchy mají tendenci okamžitě změnit směr a vrátit se. Rukama a vlastním tělem se jim v tom snažím zabránit. Když takhle vyexpeduju všechny bzučící členy domácnosti, rychle zavřu okno a je klid :)

1 komentář: